ثبت نام کلاس های آنلاین

ثبت نام کلاس های آنلاین

ثبت نام کلاس های آنلاین

شرایط شرکت در کلاس ها:

شرکت در کلاس ها شام همه گروه های سنی از کودکان تا بزرگسالان است. طبیعی است بدلیل اندازه نسبتاً بزرگ فلوت کلیددار دست گرفتن این ساز و نگهداشتن آن برای رده سنی کودکان کمی دشوار بوده و نوازندگی آن برای این دسته از هنرجویان کمی سخت است. پس آموزش به کودکانی داده می شود که میزان سن آنها خیلی کم نبوده و امکان نوازندگی برای آنها مقدور باشد. از طرفی بسیاری از افرادی که پا به سن گذاشتند با تصور آنکه افزایش سن آنها ممکن است مانع فراگیری این هنر باشد از ثبت نام و فراگیری آن صرف نظر می نمایند. در صورتی که اگر آموزش بصورت اصولی و صحیح انجام شود حتی اگر هنرجو در رده سنی بالا هم باشد می تواند به اندازه قابل توجهی نوازندگی با این ساز زیبا و دلنشین را بیاموزند.

 

نحوه ثبت نام:

هنرجویانی که قصد ثبت نام در کلاس های آنلاین بصورت خصوصی دارند می توانند برای ثبت نام بل شماره تلفن 09901215170 تماس گرفته و اقدام به ثبت نام کنند. همچنین می توانند با ارسال پیام در پیام رسان های “ایتا” و “بله” با همین شماره تلفن و یا ارسال پیام در پیام رسان “اسکایپ” به آدرس پروفایل Honareflute و یا در “اینستاگرام” به آدرس Ghasemi_flute  اقدام به ثبت نام کنند.

مراحل واریز شهریه و دریافت شماره حساب از همین طریق اعلام خواهد شد.

 

نحوه برگذاری کلاس:

کلاس های آموزشی بصورت آنلاین و خصوصی بوده و ساز موضوع آموزش , فلوت کلیددار با پایه “دو” است که بصورت تخصصی آموزش داده می شود.

تدریس نیز از روی کتاب “آموزش جامع فلوت کلیددار” که از طریق همین سایت قابل خریداری است بصورت درس به درس و نت به نت خواهد بود. سبک تدریس بصورت کلاسیک و کاملا اصولی و با ارائه روش های تمرینی موثر از شیوه های اصلی سایت هنرفلوت خواهد بود که اثر زیادی در یادگیری این هنر برای هنرجو دارد.

امروزه با پیشرفته شدن زندگی اجتماعی در استفاده از وسایل الکترونیکی و وسایل ارتباطی، تمایل افراد به آموزش مجازی روز افزون شده و افراد بدلیل آسان بودن روش ارتباط مجازی و کم هزینه آن بیشتر تمایل به آموزش مجازی دارند. هرچند که برخی افراد عقیده بر بی کیفیت بودن کلاس های مجازی دارند ولی برخلاف نظر آنها باید گفت که کیفیت تدریس آموزش مجازی نه تنها پایین نبوده بلکه دارای ارزش محتوایی بالایی نیز هست.

از جمله ویژگی های تدریس آموزش مجازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • دسترسی به کلاس برای هنرجویان درشهر های مختلف از راه دور.
  • دسترسی به کلاس برای هنرجویان در شهرستان های فاقد امکانات آموزشی و مناسب.
  • در دسترس بودن استاد و کلاس از طریق گوشی تلفن همراه برای رفع اشکال در هر زمان.
  • نداشتن هزینه رفت و آمد و یادگیری و آموزش در منزل توسط هنر به آسانی.
  • تشخیص نحوه نوازندگی هنرجو مقابل گوشی تلف همراه و تشخیص ایرادات و اشتباهات در نوازندگی توسط استاد.
  • امکان ارسال فایل های آموزشی و نت های تمرینی توسط استاد و مدرس در هر زمان.

 

هزینه تدریس و آموزش:

هزینه تدریس طبق بخشنامه اعلامی از سوی وزارت ارشاد اسلامی سال 1403 انجام خوهد شد.

آموزش هم برای هنرجویان داخل و هم برای هنرجویان خارج از کشور از طریق اپلیکیشن های داخلی و خارجی انجام خواهد شد.

برای اطلاع از هزینه های تدریس و مدت زمان و جزئیات آن اینجا کلیک کنید.

دیدگاه ها ی خود را وارد کنید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

آخرین مقالات

سر ساز طلا

سر ساز طلا

برچسب